Djupa tankar..

Såhär på förmiddagen..

Har sovit sådär inatt, drömt massor konstigt? Även Puma har bökat en del. Undrar hur mycket hon påverkas av att jag drömmer & tvärtom? Drömmer jag när hon drömmer & tvärtom? Kan det vara så att hon känner av mina oroliga drömmar & själv drömmer konstigt? Sägs ju att hunden känner av våran sinnesstämning? Vad tror ni?

Planen för dagen är iaf att ta en skön prom strax, ska bara avsluta kaffekoppen =) I kväll är det möte.. Har planer på att kanske träna ett pass DW under dagen oxå, beror lite på sällskapet..

Har kommit ungefär halvvägs i boken nu, den är riktigt spännande som alla Läckbergs böcker är =)

Näpp, dags att ta sig ut nu!!

Ha en skön söndag!




Pia » 2009-09-20 | 11:59:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst känner de av våran sinnes stämning, varför tror du vi kan bara stirra på de och de vet om mamma är arg, snäll, lekfull lr glad på dem.. De känner om du är nervig, stressad and you name it.



Om jag är stressad när jag går ut med Rex vet han det direkt och då blir han en sengångare, det slår tvärtom på hundar.. Då blir man ju ännu mindre stressad.. =/



Hoppas du får en toppen söndag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback