Dagens göror..

Har gått sådär måste jag erkänna.. Haha..

Skulle plugga men jag & Puma myste & sen somnade vi båda 2 =) Så skönt var det! Lite mer än en timme var vi drömmarnas värld. Lite dåligt samvete har jag för att vi knappt aktiverat oss idag mer än 2 X 1 timmes promenader.. men men, gosat har vi då gjort! Och motion har vi fått oxå!

Nu står matlagning på schemat, eller koka spaghetti & värma köttfärssås, blev grymt sugen på majs, så jag kokar även en majskolv & ska äta även den med smör på.. Konstiga ideer jag vet, men det är ju så gott ibland med majs =) Puma får i vanlig ordning CanAmi torrfoder 3 dl & lite Friskies färskfoder..

Ha en skön kväll nu!!







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback