Dagen..

Klockan är massor & vi har än så länge hunnit med:
2 prommar
Frukost
Lunch
Bad för mig
Bad för Puma & kloklippning
Surra med Pia 2 gånger
Surra med Svägerskan
Surra med Brorsan
Surra med Exet
Läsa liiite i boken
Slumra en timme
Se ett avsnitt av Ghost Whisperer

Är sjukt trött just nu, måste vara mörkret som gör det?

Ute är det strålande sol & storm.. Ska bli spännande att gå ut med min hund som har legat & pruttat på golvet en stund, hon brukar få fnatt när det blåser mycket..

Ska försöka äga nån timme i kväll åt att plugga istället, måste verkligen fatta vad boken handlar om, men det är svårt! Skulle behöva en privatlärare som håller lektioner för mig i den kursen kan jag lova..

Måste komma på nån middag oxå, magen börjar kurra nu..

Vad har du lyckats hitta på idag då?





Pia » 2009-09-09 | 20:27:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du är inte så dålig på att surra du heller! =)



Du får be ngn om special hjälp.. ;) Mohahahaa... =) tihii... =)

Hoppas att pluggandet går bra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback