Dagen..

Har varit sådär, som jag skrev tidigare så är det nåt jag tänker på..

Har iaf tagit vara på tiden med Puma idag, iband händer saker som får en att tänka efter & njuta av livet man har!

Har iaf hunnit med ytterligare en prom, motionsspåret denna gång, 45 min var vi ute, sakta upp & sakta ner i alla backar, tror hon börjar lära sig vad som gäller, när det inte går upp eller ner så är det bus & springa & lukta som är ok.. Knatade sedan hemåt & passerade "våran" äng, märkte på henne att hon gärna ville gå där så vi gjorde det, av med kopplet & sen var det tafatt som gällde, fasen vad hon kan springa denna lilla hund, och vad kul hon tycker det är när man jagar henne eller gör konstiga saker, typ hoppar & tjoar eller gör grimaser åt henne =) Bjuder gärna på det om nån förbipasserande skulle se oss =)

Nu är det soffan som gäller, Puma har redan parkerat sig där & väntar på att få mysa, har ju faktiskt ignorerat henne hela eftermiddagen med tanke på sömnaden som jag pysslat med, iofs har jag väckt henne ett par gånger för provning av täcken, inte poppis kan jag meddela! Men mysa var det nu =)

Ha en trevlig kväll!




Pia » 2009-09-22 | 11:14:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då är jag inte ensam om att bete mig konstigt med min vovve.. Härligt att det finns fler som mig som löjlar sig.. Och hundarna bara älskar det! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback