*Brrr*

Vad kallt det var att kliva upp ur sängen idag =( Har sovit riktigt dåligt oxå men fick en riktig mys stund med Puma innan vi klev upp iaf =)

Drömt så konstigt inatt, vaknat, somnat om, vaknat osv. Hela natten har det hållit på så, vet inte vad det är som stör mig just nu? Kanske är provnerverna? Ska iaf bli skönt att få göra bort det & sen åka hem & sussa lite till!

Kallt ute idag, -1,6 grader, usch så jobbigt det är! Såg igår att den första snön har fallit uppe i Kiruna tror jag det var? Så Pia det finns hopp om snö ;)

Ska dricka upp mitt morgonkaffe nu, prom med Puma & plugga lite till sen!

Ha en skön Fredag!!




Pia » 2009-09-18 | 08:32:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men shit, det gick fort från + till -! =O



Hoppas på snö... Då blir jag och Rex extra fnatt glada när vi kommer upp! =D

Silje » 2009-09-18 | 09:30:27
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Tråkigt att du inte sov gott i natt, men nu är det helg och mys dags!!!

Snö?!?! Hörde rykter om att det kan komma snö i norr. Avundsjuk som bara den! Älskar snö och det gör Clifford med!!

Ha en underbar fredag och helg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback