Ännu en dag...

Med mest svammel..

Har iaf hunnit surra en timme med Pia, plugga en del, handla lite & nu ska jag & Puman gosa ner oss i soffan & fundra på vad kvällen ska ägnas åt, plugga eller träning, plugga eller träning.. Hmm.. Har några nya saker som jag tänkte lära henne här framöver, i kväll eller nån annan dag? Får se? Ska läsa lite till bara & kanske hitta några fler saker som jag kan använda mig av?

Det slog mig precis att jag knappt har kollat på tv denna veckan, rätt skönt faktiskt.. Inte ens Animal Planet har jag hunnit kolla på, det som har blivit min favvo kanal för tillfället iaf!

Well.. Soffan var det =)




Pia » 2009-09-03 | 17:41:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack för svammel stunden förut! =)



Plugga lite och träna lite är väl en bra mellan väg att ta! ;)

Mimmi & Bamse » 2009-09-03 | 19:17:26
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Vad pluggar du till? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback