Ajaja..

Är det fortfarande i knät =( Eller knäet är det väl inte, snarare knävecket, nån muskelsträckning tror jag att det kan vara sen i Tisdags? Men ont gör det & jobbigt är det!

Kvälsprommen tog 1 tim jämfört med typ 40 min.. Har gått rätt sakta, tränat lite inkallning & Puma har fått vara lös & knata på en stund oxå. Är skönt att hon börjar lyssna nu & håller koll på var jag är oxå.

Ska krypa ner i soffan igen & försöka få lite gjort i skolboken =( Boooring men jag måste verkligen ta tag i det där nu!

Men innan soffan så ska jag i valig ordning köra en Google sökning på nåt =)

Ha en trevlig kväll!!




Pia » 2009-09-03 | 20:04:41
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Googla är bra till mkt!

Får reda på massor med braiga saker där! =P



Tetsa med värmedynan på knävecket och se vad den säger, bättre lr sämre??



Kramen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback