Trött å seg..

I kropp & knopp.

Har donat på en del med pluggandet, behövs inte så mycket så är jag helt färdig! Fattar inte vad det är med mig, höstmörkret kanske?

Har en sån där känsla i magen, en sån som irriterar, nåt som surrar långt bak i huvudet.. Bara att vänta & se vad som ska hända nu då? Är så trött på allt tjafs & krångel, orkar inte mer nu! Kan jag inte bara få vara lycklig & njuta av livet ett tag utan att behöva ha en klump i magen hela tiden.

Nä nu jäklar får det vara nog, Ödet får faktiskt jävlas med nån annan nu! Nu ska jag & Puma få vara friska, pigga & lyckliga länge tillsammans!!


Bilddags =)

Enligt Puma så är det hennes säng ;)




I spåret, kan vara gott med lite snö =)


Bra träning att försöka undvika snön på denna stora äng, det gör iaf Puma, det är rätt trixigt kan jag lova ;)




Så tant Pia & ni andra, nu har ni fått lite smakprov på snö =)

Nu ska jag sova!




Pia » 2009-10-12 | 17:45:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Wiiiieeee jaaa det var kul att få se snö!!! =) Tack för att du tänker på mig TANT Ella... ;)



Den känslan i magen kanske är ngt bra?

Jaa ni skall hålle er friska och krya och lyckliga för snart kommer ju vi upp! =P

Pia » 2009-10-12 | 20:08:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

I mitt bull recept finns keso med... ;)



Hahahaha näää skoja bara... Men det hade varit en syn när du hugger i en bulle och så är det keso i..

Silje » 2009-10-13 | 09:32:48
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Vackra snutten :D Ni är ju så goda! Hoppas dagarna går bra/bättre denna veckan, ingen kul att du har något som tynger ned.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback