Tidig morgon..

Iaf känns det som att det är jäkligt tidigt!

Planen för tillfället är att gå ut med Puma en sväng, plugga & göra klart inlämningsuppgiften sen ska vi åka & träffa L & hennes hund D som är en av Pumas nya kompisar för att gå en långprom nånstans, tyvärr är vädret grått & tråkigt, -2,5 grader men det är bara att klä på sig =)

Sömnen inatt har varit sådär igen, trött som fan när jag lägger mig men sen börjar tankarna vandra, är inte nåt speciellt som jag funderar på utan allt möjligt snurrar runt i huvudet.. Jobbigt är bara förnamnet!! Har väl sovit 5 timmar kanske inatt? Men förhoppningsvis så kommer dagens utevistelse att göra susen för sömnen inatt =)

Ha nu en skön dag på er!!




Silje » 2009-10-30 | 10:49:45
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Men vad tråkigt att du inte sover gott... Fixa en sån här mastodontfilm och lägg dig i soffan. Då får du iaf sova lite.



Ja, jag stör mig mest av allt över det då jag är JÄTTE paranoid och rädd om mitt privatliv. Jag vill tex inte att mitt ex som jag köpte C tillsammans med skall se kort på honom eller veta nåt om C eller mig. Tror Peters lillasyster blev sur på mig när jag sa till, men det får hon bara bli. Tonåringar, surar och fotar :P Och ja, hon tanten måste vara störd..

Ha en underbar helg!

Cissi » 2009-10-30 | 10:50:46
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

sömnproblem är aldrig kul. prova och jogga eller gå en långpromenad precis innan du ska sova. funkar kanon för mig, jag slocknar som ett litet ljus. :)

Pia » 2009-10-30 | 11:09:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men då har vi ytterligare ngt gemensamt denna veckan, inte sova.. ;)



Hoppas ni får en härlig prom sen! Minus grader så mysigt.. =)



Tack för surret och att jag fick kräkas lite.. Känns redan mkt bättre! =)



Kram på dig vännen! Vad hade jag gjort utan dig???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback