Tänkvärt..

Ceasar Millan avslutade ett av sina program med orden-

Du får inte den hund du vill ha, du får den hund du behöver..

Dom orden har funnits i mina tankar i flera dagar nu, tänk om jag hade skaffat den vovve jag hade velat ha förra året, den hunden är numera i himmelen pga olika anledningar..

Kan lova att jag är glad att jag hade lite is i magen & inte följde mitt hjärta då utan lyssnade på hjärnan.. Det är ju så att ibland har hjärnan rätt & ibland måste man följa sitt hjärta..

Nu är kvällens avsnitt av Greys slut, kissprom med Puma & sen sängen för oss..

Sov gott =)




Pia » 2009-10-28 | 22:16:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du får inte den hund du vill ha, du får den hund vad du gör den till.. säger ju jag hellre för det stämmer så in i bomben exakt! ;) You know what I mean friend...



Sov så gott inatt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback