Suck Å stön..

Pia: Ingen ide att gå igång på rubriken ;) Är pluggandet som krånglar..

Hade glömt bort vilket helvete det var att jobba med detta program som jag gör nu =( Satan så krångligt!! Har en bauta inlämning på Fredag kl 12 dessutom, störande är bara förnamnet!

Puma hon sussar sött helt oberörd av Mattes onda tankar tack & lov..

Ska & lämna mina älgben idag för styckning, tänk vilka snälla människor det finns =)

Träning med kidzen i kväll, ska bli skoj! Få röra lite på gammel kroppen, kände av Power walken från igår på våran förmiddags prom, spände så där skönt i låren som det ska göra =)

Näpp. ska ta med mig läroboken & kika i den lite i soffan.. Blir förhoppningvis lite klokare sen?

Ha en härlig Tisdag!




Pia » 2009-10-20 | 13:55:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Stön ja visst då kan jag tänka mig att du har herresök men suck då hade de ju inte vart ngn bra... ;)



Tråkigt att du känner så med pluggandet idag, men hoppas det löser sig till det bästa och se framemot stunden med kidzen istället så kanske det går bättre..



Luckie, luckie med pluggandet nu!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback