Stackars..

Gänget, Brorsan, Olga & Camilla tillsammans med hundar som fått bilproblem & nu är fast i Skellefteå med en bil som krånglar, snön faller & sommardäck, inte lätt här i världen!

Själv är jag inne i värmen, precis börjat med middagen, Korvstroganoff, Ris & sallad, mums =)

Ska ta en kortare prom med Puma sen efter maten tror jag, hon har varit däckad efter prommen & bara sussat, så även jag =) Lite mer än en timme myste vi, är så skönt med såna här dagar, vara ute mycket & sen får slappa efteråt, me like!!

Nu ska jag kika till maten igen =)





Anonym » 2009-10-04 | 20:21:51
URL: http://thereseohlund.blogg.se/

Det går ju så klart att komma före det också, men nu är jag borta så mycket så det blir lite tajt, men jag säger till dig då jag vill komma så du vet att jag kommer och för att höra vart det är=)?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback