Söndag..

Sovmorgon i vanlig ordning =) Vaknade vid halv 9 & låg kvar en timme & bara njöööt..

Har precis kommit in från en frostig prom på frusen mark, frukosten är avklarad & jag ska strax börja packa träningsväskan, DW & social träning står på dagens schema! Ska förhoppningsvis få testa knepet som jag fick tips om oxå, eller helst inte är väl mer sant, vill ju helst att Puma & Zita kommer överens faktiskt men OM dom inte gör det så ska jag testa knepet..

Funderar på att hyra mer film när jag ändå lämnat tillbaka den andra, får se, det är ju Ensam Mamma Söker i kväll, sen är det säkert nån annan film på tv oxå..

Men nu är det packning som gäller, inte komma försent till träningen!

Ha en underbar söndag!




Pia » 2009-10-18 | 11:42:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som att ni har en mysig dag framför er!



Hoppas social träningen går bra och att vovvarna beteer sig!



Kram

Pia » 2009-10-18 | 21:18:14
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

No update... =(



Jaaa vi har haft en jättemysig kväll... =)

Hoppas ni har haft det med!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback