Skumt..

Är bara förnamnet på nattens sömn.. Kom i säng i rätt bra tid igår, var trött men ändå inte, hjärnan var helt färdig men  kroppen kröp det i som fasen.. Lyckades till slut somna & har sovit konstigt resten av natten, vaknade rätt tidigt igen & känner mig nästan bakis idag, jobbigt!

Precis inkommen från morgonprom i höst stormen, jisses vad det blåser, ingen snö idag, snöade när jag gick ut med Puma igår vid 23 tiden, oj vad hon spanade & luktade knas vovven, lite synd bara att det inte låg kvar, blir ju så mycket ljusare ute när snön lagt sig för att stanna..

Idag är det plugg som vanligt som gäller, ska börja sitta en del vid datorn & plugga, spännande ska det bli =)

Ha nu en skön Måndag på er =)





Pia » 2009-10-05 | 13:46:22
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Det var fullmåne inatt man kna påverkas av det, det gör jag.. Var vaken mellan 3 och 4 inatt, roligt värre.. =(



Nu beställer jag massor med snö till er! =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback