Sängen kallar..

På oss snart tror jag, börjar gäspa redan & klockan är precis 22,00, inte dåligt. Men jag har ju varit vaken sen kl 7 i morse oxå, sen har jag jobbat en del i veckan så det har blivit en del tidiga morgnar =) Ska bli grymt skönt med sovmorgon sen på Söndag!

Är supernöjd med köket, tänk att det behövs så lite ibland? Trivs bättre när det är lite mörkare därinne oxå, mysigare på nåt vis?

Sitter & små kollar på Föräldrafritt, ni vet den där Tom Cruise gjorde sin filmdebut, vilken pretto kille han var där, gillar när han är lite råare & tuffare =) Men läääcker är han definitivt!

Näpp, nu är det en sista prom med Puma & sen sängen, ska ju jobba i morrn & göra en massa skojiga saker sen på dagen & kvällen =)

Sov sött!




Pia » 2009-10-03 | 08:18:18
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tom Cruise ja, han har man dreglat till.. Tog Gun ;) Men nu blir man ju ite mörkrädd när man tänker på den tokan.. Har du läst skvallerblaskor om hans och Katies bravader?



Btw så pratar jag i telefon samtidigt som jag kör truck, det får man inte men Pia har järnkoll.. ;) =P

Berättar sen varför jag ringt så mkt bla till far, Ulla (faster), Seppo (farbror)



Hoppas din lördag blir kanoners!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback