Resten av dagen..

Har jag ägnat åt plugg, är helt klar med inlämningen nu & ska nog skicka in den redan i kväll tror jag? Kom på att jag hade missat en sak så en hel del fick jag göra om idag igen, men nu ska jag vara klar?

Sen lite mat, prom & sen iväg på träning, gått bra även idag, Puma fick ett DW pass på 20 min med 5 kg, i slutet flåsade hon lite =) På väg hem i bilen så låg hon ner en stund oxå, det värmer verkligen i mattes hjärta när hon gör det med tanke på att hon verkligen inte gillade att åka bil för 6 månader sen..

Efter träningen så åkte jag till Farmor & Pappas grav & tände 2 ljus, i morgon är det på dagen 1 år sedan Farmor fick vara med sin älskade son & våran Pappa igen.. Kände att jag ville tända varsit ljus för dom idag..

Nu är det soffmys resten av kvällen.. Hoppas verkligen jag kan sova inatt!!

Sov gott på er!





Pia » 2009-10-23 | 08:53:32
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kul att det gått bra med Pumas träning igen! =)



Tända ljus ja vid graven.. Fint gjort av dig! =)

Kram på dig vännen.

Silje » 2009-10-23 | 09:28:14
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Vad fint att du tände ljus igår :) Hoppas du får en fin dag idag med många fina minnen från dina kära. Skickar en puss från Clifford!

Gott att vara klar med uppsatsen va? Saknar den där "stressen" med uppgifter, tycker ju det är så roligt att skriva :D

Ha en underbar fredag nu :D

Pia » 2009-10-23 | 13:57:37
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vart har du tagit vägen idag?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback