Onsdagen..

Jisses är helt dagvild just nu, var tvungen att fundera på vilken dag det var?

Kan lova att jag är trött efter dagens hunderi, har varit på social träning med Puma nu i 2 timmar, större delen av tiden har hon skött sig hur bra som helst, nån liten sväng har hon & Zita varit otrevliga med varann men det har jag redan glömt bort ;) Har fått expert tips på hur problemet kan lösas oxå, men det tänker jag inte berätta här :P

Spårandet gick bra, tror dessvärre att det var lite för svårt för henne, ska börja lägga kortare & med färre vinklar & träna lite mer, men kul tycker hon att det är & hon försöker verkligen.. Ska prova att lägga lite godis i spåret oxå, idag blev hon less & började tugga pinnar, nåt hon vanligtvis aldrig gör annars så ett steg tillbaka med spårandet känns det som.. Men nya tag en annan dag =) Så länge hon tycker det är kul så kör vi på annars finns det annats som är lika skoj =)

Har ont i ett öra =( Måste komma på nåt bra sätt att lindra bultandet, vill inte ha ont.. Måste nog lära mig att använda mössa, använder iofs huvan på fleecetröjan men det täcker inte så bra som den ska göra.. Så jag får snällt skylla mig själv tror jag?

Nu ska jag hoppa ner i ett bad =) Med mig tar jag Ceasar Milans nya bok =)

Tjingeling!





Pia » 2009-10-15 | 09:28:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som du haft en full späckad dag men trevlig..



Tror nog nästa gång tar hon spåret bra igen, gör bara en vinkel så blir det inte så mkt.



Ja expertis hjälp behöver man ibland.. Hoppas det funkar på henne! =) Så nyfiken, vill veta! =P



Ella, det är torsdag idag.. ;) Kram

Silje » 2009-10-15 | 10:48:56
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Tråkigt att det inte gick helt efter planen, men kul att ni har tränat spår i alla fall. Jag får mina klövar idag!! Är som ett lite barn på juafton kan jag säga! Ha en fin torsdag, imorgon börjar helgen!!!

Silje » 2009-10-15 | 11:20:02
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Ja han har fått spårat förut, men aldrig villtspår. Så det kan bli oerhört roligt! Har kollat vart paketet är nu, med kollienummer och det är verkligen spännande att följa ett packet ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback