Lilla Puma..

Och asfalt, fattar inte vad grejen är? Nu hittade hon ett nytt ställe idag som hon rullat på som en galning, tyvärr var denna asfalt väääldigt nylagd så numera är hon fläckig på sina ställen? Hur fasen jag ska få bort det vet jag inte? Har provat torka med torr handduk, borsta & snart blir det nog duschen? Känns inte som att hon får sova i sängen som hon ser ut nu?










Har lyckats plugga lite idag, skönt..

En skön slapp prom på över en timme har oxå hunnits med, nu är vi trötta & mätta & redo för soffan, känner mig verkligen inte helt 100 just nu, har känt det under prommarna oxå, kraften bara rinner ur mig känns det som efter en stund, måste vara nån elak bacill som tagit sig in i kroppen? Ska förebygga genom att ta det lugnt, dricka mycket vatten & te så blir det nog bra igen?

Nu ska vi inta soffan & se om tv tablån har nåt att erbjuda?

Tjingeling så länge..





Pia » 2009-10-05 | 19:29:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vill du inte ha lite tjära i sängen??? ;)

Tok Puma, skall bli så skojsigt att få träffa er snart! =)



Hoppas du inte blir dålig nu, ingen kul det där.

Mkt c-vitamin och bra mat så skall det nog ge med sig.. Krya på dig!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback