Kvällens..

Föreläsning var verkligen till belåtenhet =) Har fått massor med nyttig tips med mig i bagaget hem, massor med massage övningar oxå, funderar seriöst på att ta Puma till honom för en genomgång av kroppen samt hjälp & tips med träningsupplägg.

Dan i övrigt har flytit på rätt bra, ätit, pluggat, slappat, bytt däck på bilen, ätit, tränat med Puma osv.. En dag som alla andra alltså ;)


Har funderat en hel del på det här med hundägande..

Kommit fram till att det finns hundägare & "hundägare", alltså minst 2 sorters hundmänniskor. För tillfället så omges jag av dom 2 typerna iaf, dom som gör allt för sin hund & då menar jag verkligen allt!! Sen finns det dom som bara glider med lite, gör lite som alla andra men när det verkligen gäller inte är så intresserad utan lallar mest med.. Kan ju meddela att jag föredrar den första typen!

Well, så tänker jag iaf, hoppas att det finns nån som får sig en tankeställare ;)


Ska bläddra lite till i boken, mysa i soffan & sen väntar sängen.. Måste vara pigg & alert i morrn på provet, målet är att sätta allt men det tror jag inte att jag klarar men självklart ska jag kämpa så mycket jag kan =)

Sov sött på er..


 



Pia gumms.. Denna är till dig, mina tankar är hos dig i morgon, massor med kramar från Oss..





Sofia & Hiro » 2009-10-08 | 23:17:17
URL: http://hirosvarld.blogg.se/

Halloj!

Antingen är jag trög eller så står det inte så mycket om kursen du nämnde på forumet. Jag vill veta mer innan jag anmäler mig. har du nån koll på UNGEFÄR vad kostnaden brukar landa på?

Pia » 2009-10-09 | 07:17:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tack Ella den värmer! <3 Känns lite tungt idag.



Visst finns det hundfolk och hundfolk och jag är som dig föredrar de första som aktiverar sin hund och är ute och prommar med dom. Värför skaffa hund om man ej är villig att jobba med den?



Rex hade jublat av glädje för att få en rosa cammo! =)



Lycka till på provet!

Tess » 2009-10-09 | 08:12:37
URL: http://tessalonka.blogg.se/

Lycka till på provet idag. Ge gärnet! Håller alla tummar o tår att det ska gå bra. Bamsekramisar




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback