Kvällen..

Har mest bestått av soffan, slappa, te & Marabou Summer =) Finns ingen bättre kur när man inte är piggelin.

I natt ska rullgardinen ner, tycker Puma sover lite oroligt & vankar runt i sängen & bökar så jag ska testa dra ner rullgardinen & se om det blir bättre sömn för oss båda? Hoppas verkligen det! Känner mig redo för sängen redan nu & det är ovanligt tidigt för Ella, brukar ju kunna vara en nattuggla annars..

Ska försöka hålla mig vaken en stund till innan jag ger upp..

Hoppas du haft en bra kväll?



Sov sött =)





Pia » 2009-10-06 | 07:48:12
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Din gris, sånt gott skall du inte äta utan mig... ;)



Hoppas ni sovit gott inatt!

Rullgardinen skall ju alltid vara nera annars vaknar man ju direkt när luset kommer in lr som hos oss grannen har ytterbelysningen täng under natten och den gluttar rätt in i sovrummet.. =(

Cissi » 2009-10-07 | 10:16:05
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

åh vilken härlig bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback