Kan det vara Torsdag idag?

Tror nog det =)

Morgonprom avklarad, även frukosten. Tog sovmorgon idag, behövde det båda 2 efter gårdagens fullspäckade schema =)

Testade knepet som jag fick igår på en hund vi mötte & det funkade, ska göra det några gånger till så får vi se =)

Öronvärken är borta för tillfället tack & lov, är inge sugen på öroninflammation eller nåt sånt nu.. Däremot är ryggen ajaj, måste ha halkat till igår, har en muskeln i ryggen som är tokspänd eller så är det en kota som inte riktigt ligger där den ska, ont som fan gör det då! Japp jag vet att jag är en gnällspik =) Kan meddela att jag har en förkylning oxå i kroppen som inte riktigt vill bryta ut, får väl se hur det utvecklar sig..

Vädret ute är +5 grader & rätt skönt =) Lite skillnad motför -10 igår, vädret är såå skumt just nu, tur att jag har massor med olika ytterplagg att välja på =)

Nu ska jag hoppa ner i ett bad =) Självklart följer Ceasar boken med =)







Pia » 2009-10-15 | 12:29:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men hallååå sjukling där!! ;)



Du borde köpa såna däringa öronmuffar och ha på dig när det är kallt ute så slipper du öroninflamation.. =P



Hoppas badet var till belåtenhet och en del av förkylningen åkte med vattnet ner i avloppet sen!

Silje » 2009-10-15 | 13:11:54
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Hehe är det inte det ena så är det det andra ;) Nejdå :P Kul at trixet funkade!



Ja tack, är det Ceasar Millans bok du skall tipsa om eller?

emie » 2009-10-15 | 13:49:30
URL: http://livetmedemie.blogg.se/

jätte gullig hund :-)

Pia » 2009-10-15 | 22:15:00
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Har upptäckt en weard sak med denna jobb datorn, nu ser du tiden jag skriver denna komentar ca 22.13 är den nu och jag har inte sett att du uppdaterat mer ikvälll, samma sak var igår men du hade uppdaterat så nu experimenterar jag lite för att få detta svart på vitt.. ;)



Hoppas du haft en trevlig kväll och ja visst blir det så att man kan gå hur långt som helst med trevligt sällskap i örat men tyvär så sa mitt jobb att jag var tvungen att gå hem... =(




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback