Ja se det snöar...

Därute =) Nice, då blir det lite ljusare!

Precis ätit en kvällsmacka & ska strax slänga på lite kläder för kvällens sista prom, ska bli kul att se vad knas vovven tycker om snön??

Gcik en härlig långprom tidigare, avslutade den med ett DW pass för Puma, 5 kg-15 min, märks fortfarande inte på henne att hon har nåt bakom =) Är så stolt över min lilla tös!

Har haft en skön kväll i soffan, Ceasar & Vetrinären på Bondi Beach har vi kollat på =)

Men nu ska vi ut & busa i snön =)

Sov gott!!




Pia » 2009-10-19 | 21:49:35
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åååååh nu blev jag riktigt avis... =(

Hoppas ni får en härlig prom i snön!

Tess » 2009-10-20 | 08:06:59
URL: http://tessalonka.blogg.se/

Tror jag vet nån som blev riktigt avis nu....nämner dock inga namn. Kramis

Silje » 2009-10-20 | 10:56:19
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Vart köpte du treapporten och vad kostade den? Söte Puma kommer ju älska snön ;) Hoppas det inte blir is och halt!

Ida » 2009-10-22 | 00:36:32

Hej! är lite nyfiken.. funderar på att köpa ceasars bok men kan inte bestämma mig om jag ska köpa den på eng eller sve.. vilket språk läser du den på? rädd att översättningen ska bli konstig om man läser den på svenska..

Hittat din blogg via en kompis, alltid roligt att följa folk med hundbloggar=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback