Hemma..

Igen efter jobb..

Bara in & bytte om & sen ut på en timmes runda med Puma, underlaget har varierat mellan snö, is, asfalt, grus, lera & barkspår, kan lova att vi var smutsiga när vi kom in men en riktigt härlig prom fick vi =)

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på nu men det lutar åt soffan för ovanlighetsskull ;) Kanske lägga nacken på värmedyna så att det onda försvinner eller en värktablett & sova en stund? Har ju en bok jag började på igår, läste en del när jag skulle sussa & den ska jag fortsätta på sen oxå.. Måste äta nåt, jobbigt.. Har iofs frysen full i rester men näää.. Blir nog kyckling i ugn, pommes & sallad senare istället, kanske en macka nu för att stilla värsta hungern? Känns tidigt med middag redan nu...

Well, riktiga I-lands problem lider jag av för tillfället kan man säga ;)

Hörs senare =)





Pia » 2009-10-10 | 15:58:19
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

TACK!!!!! för komentaren.. känns bajs igen... =(



Tidig från jobbet?

Hoppas nacken ger med sig!

Kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback