Fy fan..

Vilket jäkla svammel det kan vara på vissa forum, ras forum tycker jag är bra än så länge men "allmänna" forum med folk som har allt möjligt i kopplet, ojoj säger jag bara, det är ju på sandlådenivå vilket ämne man än läser.. Blir så jäkla trött på sånt, är inte ett forum till för att få hjälp & lära sig av varann? Inte är ju meningen att man ska hoppa på varann & vara otrevliga? Fy för sånt säger jag!!

Kvällen har varit sååå lugn & skön, brorsan var förbi tidigare & godkände fikat som jag ska ha med mig i morgon på SWB Bodens aktivitetsdag- Öppet Hus, ska bliiii så kul!! Är väl därför det är lugnt i kväll oxå, vill vara pigg & alert hela dagen i morrn, avundas inte alla fyllskalllar som vinglar runt därute nu & kommer att må skit i morrn!

Näpp, åter till soffan =)

Sov sött!!




Pia » 2009-11-01 | 08:37:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Jag har varit inne på ett forum en gång och det räckte, tacka vet ja istället vänner och bra hundinstruktörer som kan hjälpa en. Hade nog inte äns vågat ta emot tips av ngn vilt främmande, man vet ju aldrig deras baktanke... Lita på folk jaa jag vet, jag är dålig på det, näsbrännor you know.. Men men har tillräckligt många ändå i min omgivning som jag kan lita på och en av dom är du. =)



Hoppas ni får enm trevlig dag idag och Puma vinner sin klass! Ge henne lite socker innan så får hon en energi kick! =)

Bra att fikat blev godkännt! Jag hade gärna varit försöks kanin med! =)

Patricia & Duke » 2009-11-01 | 11:13:20
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Vilka fina bilder du har på Puma, har ni tatt några av dom i en studio?




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback