Första snön..

Har landat! Lite vitt som ligger på backen, ingen större reaktion på Puma mer än att hon var tvungen att rulla lite på det vita =) Blir nog roligare när det kommit mer snö sen! Hade gympa skor på mig & jag kan lova att det var halkigt som tusan att gå, måste nog leta fram vinterkängorna med bättre sula för snö & is, annars kommer jag att dratta på arslet nån dag när Puma ska busa..

Har ingen plan för dagen mer än en skogsprom senare med Erik & Zita, försöker ses nån gång ibland med fröknarna för att dom så smånigom ska acceptera varann utan att behöva låta illa när vi ses, men det tar sig!

Sen i kväll är det ju självklart Ensam Mamma Söker & det vill jag inte missa.. Resten av dagen, ja vi får se? Plugga kan ju vara en bra ide kanske?

Men nu ska jag göra annat =)

Ha en riktigt skön slapp söndag på er!




Pia » 2009-10-04 | 12:53:43
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

SNÖ!!!! Wiiiieeee, wiiiieee, wiiiiieee.. Me like!



Sen när det kommer mer så måste du fota snö till mig.. =)



Ja ensam mamma får man bara inte missa.. ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback