En skön dag..

Har det varit idag =)

Blev en skön slapp stund med stängda ögon i 2 timmar tidigare, gjorde underverk kan jag lova =) Vaknade som en ny människa!

Har sen hunnit med middag & slappa lite till, självklart har vi kollat på Ceasar =) Alltid lika bra även om husfriden blev störd lite av en granne i nöd, tur att jag är snäll & ställer upp, hade jag vetat på förhand vilken tid det skulle ta så vete katten om jag hade öppnat dörren ;)

Kikar på Djurpoliserna nu på Animal Planet, alltid intressant, fattar inte hur man kan behandla djur som vissa gör?

Snart blir det sängen för oss.. Sov sött!




Pia » 2009-10-13 | 09:14:54
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som ni haft en fin fin måndag kväll!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback