Cheerleading & Älgklövar =)


Dagens har bara försvunnit för oss.. Hämtade upp dagens prom sällskap inne i stan vid 12, åkte till Gruvberget & prommade i säkert en timme, var svettig & anfådd & nöjd & glad =) I slutet av prommen fick Puma & nya kompisen D busa tillsammans, gick riktigt bra, dom har sprungit som fan!! D:s matte L var riktigt imponerad av farten på Puma, hon är skitsnabb lill sötingen!

Efter prommen så begav vi oss inte till stan med 2 trötta hundar för lite social träning bland allt folk. Passade på att köpa lite godis & hyra 2 filmer på väg hem..

En av dom blev Fired Up, en rätt töntig film om cheerleding, men många skratt blev det =) Nivån på cheer var sådär,inget att se för att lära sig mer!

Under filmen så ringer det barn på dörren, Bus eller godis, hade faktiskt ingen lust att dela med mig av godiset så jag sa att jag inte hade nåt, skojade med dom & frågade om dom ville ha en älgklöv istället, hihi, jooo så jag stängde dörren & hämtade en & deras miner var såå söta när dom såg att jag verkligen hade en, haha, så det slutade med att jag fick busa med dom =)) Klöven ville dom inte ha & det var nog lika bra det!

Ska försöka få i mig lite mat, promma Puma en stund i mörkret & sen kolla mer film, har en till att se =)

Akta er för alla monsterbarn där ute ;)






Pia » 2009-10-30 | 19:23:26
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Ja men då har ni ju riktigt fredags mys hemma du och Pumisen! =) Härligt.. Mys lite för mig med..



Hoppas den andra filmen är bättre då.. ;)

Mimmi & Bamse » 2009-10-30 | 19:46:49
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Haha ja snål måste man vara när det gäller godis! ;) iallafall jag.. :)

Linnea » 2009-10-30 | 19:49:01
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Tack för sällskapet;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback