Bokbeställning =)

Har jag gjort idag =)

Bla Ceasar Milans nya bok ledarskap med Ceasar & 2 böcker till, den ena handlade om American Staffordshire Terriers & den andra om Amstaff/Pitbulls, båda dom böckerna är på engelska, alltid kul att läsa ett annat språk =) Får se om dom är nåt att ha då??

Dagen har gått i stillhetens tecken, förmiddagsprommen tog verkligen musten ur både mig & Puma, har haft ryggläge hela dagen i soffan & lyckats läsa en del inför provet på Fredag, ska krypa tillbaka ner i soffan nu igen. Har iaf lyckats få i mig & vovven mat & vara ut på en 40 min prom.. Skulle egentligen befinna mig på träning nu men då jag inte mår riktigt bra överlämnade jag det ansvaret åt S den andra tränaren..

Hoppas du haft en bra dag??




Pia » 2009-10-06 | 22:10:57
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Låter som du beställt kalas fina böcker!



Bra att du tänkte på dig själv i första hand idag och ditt mående!



Ha en mys kväll i soffan nu!

Jag » 2009-10-06 | 22:43:19

viskar i örat på dig lite tyst.....

Du vet vem sa kanske förut till du vet vad...

H.... <3

Lycklig.... mmmmm lite tihiii...

Nu får vi hoppas på tisdag nästa vecka... =P

Kram

Silje » 2009-10-07 | 10:22:21
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Spännande! Du får tipsa om de är något bra då :) Alttid kul att veta mer om rasen :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback