Ännu..

En natt med dålig sömn.. Vågar inte ens se mig i spegeln & se dom mörka ringarna under ögonen =( Denna natt somnade jag efter 2 nån gång, låg i sängen strax innan 23 så jag var rätt irriterad innan jag väl somnade, fattar inte varför jag är såå trött när jag lägger mig & sen bara blir tvärpigg? Är ju inte så att jag ligger & halvslumrar på soffan hela dagarna heller..

Har hunnit med att drömma en massa konstiga drömmar oxå, tänker INTE berätta mer än så här ;) Haha..

Planen för dagen är plugga, ska åka på biblioteket & lämna igen böcker & kolla in nya gallerian oxå..

Hörs senare!




Silje » 2009-10-29 | 11:35:46
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Men vad konstigt!! Hoppas det blir bättre och att det går över! Kanske det är något som har hänt/skall hända som du omedvetet inte ser fram emot? Jag vet ej..

Pia » 2009-10-29 | 12:12:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad trist! Det är inte nymåne va???? Man kan ju bli påverkad..



Hoppas du hittar ngt fint till dig på gallerian!

Ida » 2009-10-30 | 02:01:16

Jag får också såna ryck... går å lägger mig trött, så fort jag lägger huvudet på kudden är jag pigg igen! måste vara det mest irriterande som finns..

men ack så påhittig man blir då man inte kan somna..

Inatt kom jag på hur coola barnklädes tryck som helst:D I may look cute and friendly But I rule kindergarden:D I´m moms little angel But dads little devil:D osv osv... (eng kan ju förbättras, länge sen skoltiden:P )




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback