Yiehaaa..

Har massor att göra kan jag lova!!

Kikade just igenom vad som ska vara inlämnat på Fredag & det är massor!!!!!! Har ändå följt studieplanen exakt som det står, fattar inte upplägget alltid??

Well, bara att sätta fart verkar det som om det ska bli nån träning i kväll!!


Nyser, snorar, hostar.. Blääää vad trött jag är på detta! Sen ont i magen på det, kan det bli bättre??

 

Längtar verkligen till nästa vecka nu, framförallt till att Pia & Rex kommer =) Sen har Pia med en väska som hon hämtat åt mig till Puma =) Ska bli sååå skönt att äntligen få en bra väska som hon kan bära =) Hoppas bara att den passar =)

 

Näpp, plugg var det på schemat!!





Pia » 2009-11-18 | 13:49:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du skulle sett Rex igår, han känner igen Huveröds påsen och det brukar betyda nam nam för han men imed lille mannen bantar så nopes inget handlades för honom utan kom hem med enbart väskan.. Han nosade och nosade på väsknan så nu är den in nosad av Rex och aj vad besviken han blev när han inte fick ngt...



Längtar det är bara förnamnet vad jag gör till nästa vecka! =) Om exakt 1v så sitter jag på X2000 med Rex och väntar att den säger tuuut mot Stockholm 14.00... =)



Hoppas förkylningen ger med sig snart!

Plugga nu i massor idag!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback