Vila, vila, vila...

Nästan hela kvällen lång, rätt skönt, orkar inte ens fundera på att göra nåt.. Gjorde ett ryck, hämtade nässpray hos gulliga Mamsen så att jag kan andas när jag ska sussa sen, gick sen en sväng med Brorsan & Pumorna, piggnade till lite när jag var ute men däckade i soffan igen när vi kom in!

Har mest bara legat hela kvällen & stirrat på tv:n, utan att fatta speciellt mycket, skulle nån fråga vad jag sett så har jag nog inga bra svar ;)

Har gått & funderat på en sak ett tag, nu har jag äntligen bestämt mig så jag ska ta tag i det framöver, vad det är berättar jag när det är klart =)

Har pratat om en grej med Pia oxå, skulle vara riktigt skoj om det blir av, har kikat lite på det & det kan nog gå att genomföra =)

Längtar verkligen tills Pia & Rex kommer, ska bli skoj att få se dom flippa i snön =) Självklart blir det ju skoj med prom sällskap varje prom oxå i en vecka =) Självklart kommer dom att följa med på träningarna oxå!

Nu ska jag återvända till soffan en stund till!!

Sov sött..





Pia » 2009-11-12 | 09:32:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Nässpray, blääää det smakar ju så illa.. Och du jag sprutar inte in det i munnen nu om du tror det.. ;) Riktigt så korkad är jag ej...



Gissa om vi längtar till att få komma upp!!! Om två veckor, wiiiieeee, wiiiieee, wiiiieeee så sitter vi och tjattrar! =P



Självklart följer vi med på träningarna med, ni måste ju få se en Landvetter bo göra bort sig med sin tokmes till hund.. ;)



Hoppas du mår så mkt bättre idag! Kramen

Silje » 2009-11-12 | 09:57:09
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Äh du kan inte skriva på det sättet, vad nyfiken jag blir!!

Hoppas du inte blir riktigt sjuk nu, det är ju så tråkigt, även om det är gott att vila i soffan med en mys-gris ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback