Varm & frusen..

Är dom 2 lägena min kropp pendlar mellan, ögonen bränner & kliar, hjärnan är på semester & näsan snorar..

Fryser fullt påklädd under filten, är allmänt seg & trött!!

Kan villigt erkänna att jag inte lyckats plugga alls idag, inte så konstig iofs, pratade med Pia tidigare & lovade på heder & samvete att jag skulle plugga men när jag tog fram boken så hoppade raderna bara runt på sidan så jag gav upp & sjönk ner i soffan igen!!

Ska koka lite te, bara myyysa resten av kvällen, dämpa det värsta med en dunderkur av piller & hoppas på att vakna som en ny människa i morrn så att jag kan göra provet som planerat på Fredag, vill gärna göra bort det så att jag kan fokusera på nästa kurs sen!!

Har varken tid eller lust att bli sjuk så jag hoppas det går över tills i morrn!! Har ju hittills hållit mig hyfsat frsik sen Puma flyttade in, iaf om man jämför med innan!!

Men, koka te nu & sen återvända till soffan igen!!






Pia » 2009-11-11 | 20:00:01
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

När man skaffar djur så oftast får man vara ute mkt och därav håller sig basiluskerna borta, samma sak när man rör på sig.. Och så blir man piggare på köpet med.. =)



Ligg du i soffan och zappa och så hoppas vi på att basilusken är borta tills imorgon. Ät lite marabou vinter, nejlika och kanel är bra mot förkylning..;)



Krya på dig!

Linnea » 2009-11-11 | 21:58:59
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

Inte kul att vara sjuk, Krya på dig! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback