Upprörd..

Har jag hunnit vara trots att jag är på bra humör, det har ju kommit snö & ingen är gladare än jag över det =)

Haft dator krångel på förmiddagen, datajävulen bara slog av & slog av.. Efter nån timmes bråkande & skällande på den så funkade allt igen när jag nästan var redo att kasta ut fanskapet..

Hunnit med en skön långprom tillsammans med L & D, alltid lika trevligt, hundarna har fått springa av sig en & en då Puma fortfarande är förkyld & jag inte vill att hon ska smitta nån annan, men sen när hon är frisk ska dom få härja vilt igen! Så kul att dom kommer överens =)

Planen för resten av dagen är plugg, har inlämning i vanlig ordning i morgon så det måste verkligen göras nu, förhoppningvis samarbetar min dator med mig så att jag kan skicka in det =)

Men nu ska jag äta lite först, hjärnan & kroppen kräver lite energi!!

Ha en skön dag!




mamma » 2009-11-05 | 15:40:44

Hoppas att datorn fungerar som den ska nu. Jag skickar väl upp Emil med Karin Wahlbergs senaste bok så att du får läsa nåt annat när du är klar med inlämningsuppgifterna.

Pia » 2009-11-05 | 18:05:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Vilken gullig mamma du har som ordnar så sin dotter får ngt mysigt läsbart när hon haft krångel med datorn! Heja din mamma! =) Och lillebrodern skall man ju bara inte tala om som kommer upp med boken. Skall bli så kul att få träffa din familj, för det får jag väl??

Bror, bror, mamma och Olga, ser verkligen fram emot detta samt alla dina hundkompisar. Du anar inte vad jag längtar!



Hoppas datorn inte krånglar mer och du får lämna in uppgiften ordentligt och i TID.... hahahaha kunde inte låta bli.. ;)



Ha nu en fortsatt myskväll med Pumisen. KRAM bästgums!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback