Trött..

Är jag, känns som att jag är uppe alldeles för tidigt oxå men måste för att hinna med allt innan jag börjar jobba kl 10! Jobbar till kl 14 & då är det hemåt för en prom med Puma & sen sussa i soffan & efter det plugga, måste försöka plugga lite nu under helgen så jag kan umgås med Pia när hon kommer sen =)

Låg & läste igår till strax efter 1, var inte speciellt trött, sen ringde klockan 6,45, har legat kvar & snozat klockan bra länge & myst med Puma, fått vakna till ordentligt oxå, så mysigt! Nu är det morgonprom & sen göra sig snygg för jobbet =)

Ha en härlig Lördag!




Pia » 2009-11-21 | 09:31:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Självklart skall du se till att plugga nu! ;)

Ingen plugg på torsdag för din del har jag bestämt, då blir det kram kalas, hundmys, tjatter, surr, skvaller, hundprommar and you name it! =P

Längtar så, nu är det inte många dgr kvar, jippiiieee yeeeah!



Jobba lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback