Tisdag..

Bara 2 dagar kvar nu =) Sen blir det en vecka med inneboende Pia & Rex, ska bli så kul =)

Sovit gott inatt, klockan ringde halv 8 men vi klev inte upp förrän strax innan 9, låg & väntade & väntade på att min andra väckorklocka skulle ringa, en batteridriven sådan men inget hände.. Insåg när jag klev upp att den hade stannat, så förklaringen till varför den inte ringde är ju rätt enkel.. Batteribyte alltså!

Idag är det i vanlig ordning plugg på schemat. Har avklarat morgonprommen med Puma, idag matvägrar hon än så länge, fattar inte vad det är med henne? Vill ju inte gärna att hon rasar i vikt igen, ska ta temp på henne senare & kolla halsen så gott jag kan.. Tror iofs att när Rex kommer så äter hon, lite konkurrens om maten är alltid bra!

Ha en skön dag så hörs vi snart igen!




Pia » 2009-11-24 | 12:30:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men vad mysigt att dra sig så i sängen!



Japp snart är vi där och invaderar ditt hem! =) Längtar så!!!



Tror nog madamen börjar äta när hon ser att Rex gluffsar och när hon fått följa med mig på joggingtur, sen kommer hon önska att vi ej aldrig kom... Kanske du med efter att ha haft oss där fisandes i en vecka.. ;)



Testa att slopa oljan i maten och se vad som händer, de äter ju det vad de behöver (alla utom Rex) så hon kanske tycker hon får i sig sin kalorimängs.. ;) Jag och Puma räknar kalorier och du och Rex vräker.. =P

Molly » 2009-11-24 | 16:53:56
URL: http://dreamingaboutmolly.blogg.se/

Konkurens funkar alltid :D

Pia » 2009-11-24 | 19:58:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Och vad gör fröknarna denna afton när de inte vill uppdateras på bloggen???




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback