Sängdags..

Känns på sitt sätt tröstlöst, får jag eller får jag inte sova? Det är det enda molnet på min himmel just nu måste jag säga..

Har iofs annat som jag funderar på men det måste jag klura färdigt på innan jag vill berätta mer om det =)

Pumas förkylning har kommit igång på allvar nu, skönt iofs att hon snorar lite mer & nyser utåt, då bör det inte vara nåt annat än just en vanlig förkylning... Verkar gå nån förkylning bland våra kära hundar, är en annan i gruppen vars hund varit förkyld, Puma har iofs inte hälsat på den men den har hälsat på andra som Puma hälsat på.. Eller så har hon blivit smittad genom att nosa på backen? Sånt man aldrig riktigt vet? Tycker lite synd om henne när hon toknyser, vet att jag inte ska det, skrattar iofs åt henne då hon ser så ynklig ut =(

Äh nu blir det bara svammel..

Fick förresten VG på senaste inlämningen =) Fick knäppa läraren lite på näsan oxå då hon inte riktigt hade koll på vad som faktiskt skulle lämnas in, hihi!

Sov sött på er =)







Pia » 2009-11-04 | 08:27:46
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Men lilla snörvel Puma! Krya på kram från Rex till dig!



Skönt att knäppa läraren på näsan ibland.. ;)



Hoppas du sovit gott inatt!

Cissi » 2009-11-04 | 10:04:08
URL: http://ceciliakaye.blogg.se/

stackars Puma, hoppas hon blir frisk snart. :(

Silje » 2009-11-04 | 10:40:05
URL: http://lifeofcs.blogg.se/

Duktig tjej ;) Synd med Puma, hoppas hon blir bättre! Du måste ju inte tänka "kanske jag får sova i natt" innan du lägger dig då ;) Är det fortfarande dålig sömn?! Usch!!



Ha en fin dag och tack för fina kommentaren ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback