Onsdagen..

Har mest gått åt till att vara trött & sura över det =)

Har iaf kommit mig iväg på Social träning med Puma & gänget, alltid lika trevligt =)

Om nu någon undrar om min privata blogg & vad jag väljer att skriva i den så fråga gärna mig!!

Håller på att göra varma mackor för 3:e kvällen i rad, det är ju sååå gott, Puma gillar verkligen det oxå, hon sitter framför mig i soffan & ser sååå söt ut & väntar på att få en kant eller 2, låter så gott oxå när hon tuggar i sig det =)

Ska kolla lite tv nu, kl 21 är det såklart Greys Anatomy & alla läckra doktorer, vem skulle inte vilja gå till en sån snygging =)

Ha en riktigt trevlig kväll!







Pia » 2009-11-05 | 08:56:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Härligt med att du kom ut och tränade! Hoppas sur-tröttheten gått över till idag!



Instrutionsboken till telefonen stannar hemma, jag kommer ej upp till Boden för sån tråkgöra som pilla på mobiler.. Usch o fy när man kan göra roligare saker.. ;) Det jag vill kunna kan jag, that´s it! =)

mamma » 2009-11-05 | 10:09:09

Har en ny bok som du ej har läst,du kan ju låna den så kanske torsdan blir en bättre dag. Idag är ni förresten med i NSD.

Pia » 2009-11-05 | 11:33:32
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Artikeln var bra!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback