Men hallå..

Vilka är ni 23 personer som läser min blogg dagligen? Pia vet jag men vilka är ni andra? Tycker att ni iaf kan lämna en liten kommentar efter er!!

Middagen smakade mumma =) Bullarna ska vi inte ens prata om, såååå goda =) Har nu flera påsar i frysen så om ni är fikasugena är det bara att hojta till!!

I kväll blir det lite tidigare, är rätt trött efter dagen med matlagning & bak & prommar, Puma har redan varit in till sängen & visat Matte att hon vill sussa så nu ska jag oxå krypa ner!!

Sov sött!




Pia as usual » 2009-11-29 | 00:47:24
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Visst är det tråkigt att folk inte komenterar!

Det tar två sek att plita ner en liten komentar så om ni har tid att kika in i denna blogg lr i min så kan ni åtmistonde komentera med ngr få ord. Nu blidde jag också lite arg.. ;)



Inte göra Ella arg, då blir Pia arg med och fråga Puma hur arg tanten kan bli.. Jaa då är det bäst att lyda.. ;) Så nu för sjuttan för Ellas skul plita ner en liten koment här!



Tex om hur fin Puma är på korten i tidigare inlägget!



Världens finaste Puma!



Natti, natti Ella ses om ett par timmar! =)

Jenny » 2009-11-29 | 09:17:21
URL: http://arkko.blogg.se/

Jag läser ibland, inte varje dag dock men när jag har tid :P och oftast så kommenterar jag då.



Blev det nån klövjeväska? KOOOOORT ;)

Danne » 2009-12-01 | 12:44:03

Jag och Troy följer eran blogg! =) Är dålig på o kommentera, ber om ursäkt.. ska bättra mig ;)

Troy hälsar att han tycker Puma är snygg! ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback