Måndag igen..

Alltså, allvarligt talat.. Det är fan i mig nåt fel på mig just nu? Har ännu en natt med dålig sömn i bagaget, trodde verkligen att jag skulle sova som ett barn efter gårdagen men icket det *SUCK*

Morgonprom avklarad, Puma är antingen stel eller halt på vänster eller höger fram, ser inte riktigt var det sitter, med tanke på att det är rätt halt ute just nu så kan det mycket väl vara en sträckning oxå då jag tyckte det försvann när vi gått en bit, men tiden får utvisa, är ju nästan 2 månader sen sista Vet besöket så det börjar ju vara dags igen ;) *peppar peppar*, nä jag hoppas verkligen att det kommer att dröja länge tills nästa gång, dels för min stackars ekonomi men även mina nerver, hatar verkligen att gå dit.. Sen är ju inte Puma så jätte imponerad av det heller, stackarn...

Planen för dagen är? Ska väl försöka plugga lite är tanken iaf, just nu går ögonen i kors så jag funderar på att krypa ner under filten i soffan & bara ligga där & finnas till, kanske slumra en stund? Men vi får se vad som händer? Vädret är sådär, plusgrader & lite blött ute, grått & tråkigt.. Var fasen är snön???

Well, hörs senare!!




Pia » 2009-11-02 | 13:46:17
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Tråkigt att du inte kan sova.

Tycker du skall testa det att när du går och lägger dig och om du piggar till liv så gå upp igen och gör ngt, tror inte Puma störs av det. Viktigare är ju att du får börja sova ordentligt igen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback