Måndag är här igen..

Tittar ut genom fönstret & ser att det snöar =) Dagen kunde inte ha börjat bättre för min del =) Love it!

Planen för dagen är antingen barnvakt eller följa med kompisen på Djursjukhuset & vara barnvakt, med tanke på väglaget så blir det nog det senare, Matte Ella har vetrinärfobi & behöver öva ;)

Sista prommen igår var rent av livsfarlig, kommer ut på asfalten & bara glider.. Regn & minusgrader är ingen bra kombination, hjälpte föga att det var sand & grus, isen låg ovanpå allt det där & det var bokstavligt talat snorhalt!

Sovit sådär inatt, måste vänja mig bort från tupplurar & stödvila under dagen så jag sover ordentligt på nätterna.. Men jag tror Pia kommer att råda bot på det, hon är morgonpigg som få ;) Eller hur Pia ;)

Men nu är det bäst att sätta fart så jag hinner med det jag ska innan kompisen kommer, ha en härlig Måndag!!





Pia » 2009-11-23 | 14:04:30
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hahahha, vi skall vara uppe och studsa med tuppen... ;)

Jag kan allt sova länge med men oftast inte.. =(



Kul att det snöar men tyvär så vet jag jue redan att det är borta.. =( Men men det viktigaste av allt är att vi får träffa er goa brudar!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback