Lördag =)

Morgonen påbörjades med en trött Ella, nattsömnen har varit så kass, vaknat var & varannan timme för att kolla klockan så att jag inte hade försovit mig, ska jobba idag, 10-14. Sen ut i snökaos, har snöat några centimeter inatt så nu är det alldeles vitt & fluffigt ute, Puma har varit riktigt busig & hoppat runt en del i snön, 30 min rask prom samtidigt som vi fick pulsa snö, kan lova att jag är svettig!!

Nu är det bara att kasta sig in i en dusch & försöka göra det bästa för att se någorlunda snygg ut,både kläder & hår, just nu ligger håret i en blöt platt hög på huvudet =(

Planen för dagen är som vilken Lördag som helst, åka & hyra film efter jobbet, köpa lite godis & sen bara myyyyysa i soffan i kväll! Kommer bli en & annan prom oxå med Puma =)

Ha nu en härlig Lördag på er!!




Pia » 2009-11-07 | 09:35:39
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Åh SNÖÖÖÖ blir ju helt till mig!! Hoppas det stannar nu!! =P



Låter som ni kommer få en fin fin lördag kväll, hemma hos oss smids det likada planer.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback