Jävligt mör!!

Är jag nu, har varit sååå duktig idag, har precis skickat in det som ska lämnas in i morrn, nu kan jag fokusera all energi på provet =) Förhoppningvis sitter allt där det ska, måste erkänna att jag inte har hunnit plugga till det än men det löser sig nog ;) Är mest orolig för att inte ta mig upp i tid i morrn! Nån som anmäler sig frivillig till att väcka en trött Ella kl 7? Kommer att vara sååå trött & risken finns att natt sömnen inte kommer att vara så bra heller men that´s life!

Medans jag ber så undrar jag om det finns nån frivillig stackare som vill ge mig en omgång ;)

Ja axlar & nacke alltså, vad trodde du ;) Hahaha..

Puma har legat snällt & sovit efter träningen, ett DW pass idag, 5 kg ca 25 min på grus/asfalt, fick lite fart på andningen oxå, men det berodde nog mer på att hon var glad över att få träffa alla sina kompisar igen =)

Men men, nu är det läsning nån timme så att jag får nåt rätt i morrn =)

Har trevliga planer för morgondagen oxå, men mer om det då =)

Sov sött!!





Jenny » 2009-11-20 | 05:23:37
URL: http://arkko.blogg.se/

Jenny » 2009-11-20 | 05:25:00
URL: http://arkko.blogg.se/

men är jag morgon trött eller hahaha herregud postar kommenar utan o skriva :)

Tack för kommentaren, haha ja dom är fina på kort men inte IRL ;) riktiga monster, min iaf, DeDe med men snäppet snällare

Pia » 2009-11-20 | 08:38:04
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Undra om du sovit ngt inatt imed du pluggat så sent...



Rex kan ge dig en omgång när vi kommer upp!!! =)

Han lade sig rätt på mig i sängen igår innan jag somnade, gaah.. Fick mig en omgång med 55kg rottis.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback