Jäkla skitväder!

Är det ute..

+3 grader, blött, slaskigt, grått & tråkigt =( Men enligt Yr.no, bästa väder siten, så ska det bli bättre till nästa vecka, minusgrader & snö =) Får verkligen hoppas att det stämmer då Pia & Rex kommer & vill ha massor med snö =)

Har sovit sådär inatt, Puma har bökat lite, ställde klockan på 8 bara för att få vakna till & kunna ligga kvar utan att känna stress, sen måste jag verkligen börja vända tillbaka dygnet nån gång.. Låg kvar till 10 ändå, skööönt!! Slumrade en stund & vaknade av att Puma ylade, morrade & skällde, haha, måste ha drömt nåt riktigt konstigt stackarn.. Hon låter såå sött när hon drömmer..

Var duktigt igår innan jag somnade, läste 1 timme i boken som är till kursen jag läser nu =) Idag ska jag fortsätta att plugga, måste även plugga till provet som jag skulle gjort i Fredags men som blir nu på Fredag istället..

Ha en härlig Måndag!!

Ska krypa ner i soffan nu & se Sjunde Himlen & plugga =)




Pia » 2009-11-16 | 13:40:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Duktigt av dig att plugga så på kvällskvisten och plugga nu i massor för nästa torsdag får du inte plugga för mig för då skall vi surra och skvallra... =) Sen får du pluggga hur som men torsdagen är min.. =P



Visst är de söta när de drömmer, Rex ylade en gång så så att han vaknader och fattade ingenting, han har även lyckats att trilla ur sängen när han sover... Dumstruten...



Åh vad jag längtar nu tills vi ses!!!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback