Irriterad= På dåligt humör= Slut energi..

Tänk vad energi man ägnar åt att vara irriterad, tänk vad mycket annat vettigt jag skulle ha kunnat ägna denna dag åt..

Pumas röntgenbilder är återfunna, hos gamla ägaren 35 mil neråt i landet, Skk:s förklaring till detta är att hon stod som ägare när bilderna togs, det har ingen betydelse att det är jag som står som ägare nu, går inte att ändra detta heller, ändå försäkrade jag mig om att det var min adress som det skulle skickas till när jag beställde, *morr* Nåja, bilderna kommer att postas så att jag har dom senare i veckan, skönt att detta mysterium snart är löst & jag kan boka tid hos Fysioterapeut för Puma, en grundlig genomgång av muskler & resten av kroppen ska hon få! Tror inte att det kommer att vara sååå poppis till en början men sen så =)

Har äntligen fått lite vettiga svar oxå angående resultatet på röntgen, är lite klokare nu =) Ska bli intressant att se bilderna iaf!!


Har fått i mig lunch nu, Baconpannkaka, Tack Mamsen =) Gott var det!!

Ska släpa oss ut i regnet igen nu en kortis sen lutar det år en slappstund i soffan, är risig idag, snorar & hostar, vill ju vara frisk, tyvärr gör ju inte vädret att man blir piggare heller =(

Hörs senare!!




Pia » 2009-11-16 | 17:50:50
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Posiviteten i detta inlägg gillar jag! Hahahahah, hur är det med sur tanten? ;)



Snart kommer jag upp och då kommer du skina som en sol... =)



Kul att röntgen bilderna har kommit till rätta nu i vart fall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback