Ingentinglat..

Och klurat på livet hela dagen idag, har med andra ord inte fått mycket gjort alls..

Har iofs hunnit med att prata med Pumas Uppfödare, hälsa på mamsen en sväng, prommat 1 1/2 timme än så länge idag, surrat med Svägerskan & Brorsan, duscha av Pumas ben & klippt klor, myst i soffan & kollat tv, laga mat.. Verkar som att jag gjort en del iaf ;)

Är sjukt trött.. Måste få ordning på sömnen innan jag blir galen! Slumrade nästan 30 min på soffan tidigare & helt plötsligt var jag bara tvär pigg igen, what´s up med det där?

Funderar på om jag ska göra varma mackor & sen bada eller tvärtom?? Blir nog bad först, sen en kort prom & sen varma mackor, Pia pratade om det igår så jag blev sååå sugen på det =) Ska bli mumma =) Ska bara leta rätt på nåt lätt läst med stoora bokstäver så att jag inte somnar i badet, hihi..

Väntar på besked om inlämningen jag gjorde i Fredags, känns lite jobbigt att fortsätta med resten innan jag vet om den är ok, jobbar ju fortfarande i samma program så det är ju onödigt om en massa felaktigheter följer med till nästa inlämning oxå..

Näpp, ett varmt bad nu =)





Patricia & Duke » 2009-11-02 | 22:17:23
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Tack så mycket :D!

Patricia & Duke » 2009-11-02 | 22:17:37
URL: http://dukesdagbok.blogg.se/

Tack så mycket :D!

Pia » 2009-11-03 | 08:57:28
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Varma mackor är mums filibaba! =P



Man behöver inte ha häcken full jämnt men tycker du gjort rätt mkt ändå..

Hoppas du får iordning på sömnen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback