Home..

Igen efter jobbandet, alltid lika trevligt!!

Hunnit med en 45 min prom med Puma i all snö, hon tycker det är skitkul trots att hon fyller 5 nästa år, kul att nån uppskattar snön mer än jag =)

Har hyrt 2 filmer efter jobbet, en Wallander & en Johan Falk, ska nog se Wallander först tror jag, sparar det bästa till sist, passade även på att köpa en påse med godis & lite Cola =) Ska mysa ordentligt!!

Håller på att göra varma mackor nu för att stilla värsta hungern, har iofs ätit frukost & sen en kycklingbaguette på jobbet men är ända lite småhungrig, ska nog göra köttfärssås & spaghetti senare så att jag får i mig nån vettig mat idag?

Var förbi på Ica en sväng oxå, passade på att köpa en Marabou Vinter, vet inte om jag är såå imponerad av den, måste smaka nån bit till.. Men den slår INTE Marabou Summer, det är helt klart min favorit =) Tänkte börja testa att ge Puma rapsolja i maten men hur mycket ska man ge?? Måste ringa kompisen senare & kolla hur mycket hon ger bäbisen & hundar?

Men nu är det filmdags =)

Ha en trevlig kväll!




Ida » 2009-11-07 | 16:51:36
URL: http://leiasdagbok.blogg.se/

Vilken mysig dag! Här är det också godis å cola framför tvn ikväll=) Leia blev helt tokig då hon insåg att det kommit snö under natten=) Snacka om en som gillar snö!

Pia » 2009-11-07 | 17:14:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Den människa lr djur som inte flippar när de snöar kan bara ej vara friska! =)

Heja Puma flippa mer så matte får skrattabfall!!! ;)

Åh vad du skall se mig och Rex dårdinmpa sen när vi kommer upp.. Jag hoppas snön stannar hos er nu så vi får se massvis med snö! =P



Ni skall ha en riktigt lika mysig afton som vi.. Fast här är det julmust och godis istället... Och Johan Falk skall vi se på med.. =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback