God Morgon..

Fick en härlig natts sömn, låg & läste en stund igår med värmedynan på, drog ur kontakten & sen slocknade jag.. Vaknade av att jag låg på nåt knöligt, värmedynan alltså, så jag måste ha somnat snabbt igår, brukar annars ta bort den innan jag somnar!

Planen för dagen är:

Morgonprom
Frukost
Träning för Puma, även om det bara blir lite social träning

Har en trött tjej brevid mig i soffan, så fort jag kom & satte mig med datorn så somnade hon & började snarka, härligt att gårdagen gav resultat!! Mycket snöpulsande blev det & mer blir det idag, ska bli spännande att se hur kroppen hennes förändras av det, jag har inget emot att pulsa snö, måste ju tänka på Beach 2010 ;)

Ha nu en kanon Söndag!





Pia » 2009-11-08 | 11:14:47
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Pulsa i snön är grymt bra träning!



Men Ella beach 2010??? Det kommer ju inte vara kvar ngt av dig jue.. ;)



Pulsa lugnt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback