Friskhetstecken?

Är nog när man orkar dammsuga sin lägenhet utan att vara anfådd & helt slut.. Alltså är jag inte fullt frisk då jag uppvisar symptomen för att vara orkelös & ynklig fortfarande..

Har iaf sparkat mig själv i arslet & dammsugit bort alla sand som jag & Puma tar med oss in, har bytt sängkläder oxå, nu är jag färdig för tupplur!

Funderar på om jag är vuxen eller inte idag, om jag ska ta mig i kragen eller om jag ska undvika att träffa människor överhuvudtaget?? Ska klura på det en stund till, kolla om jag får nån post idag & sen ta en dusch eller ett bad? Behöver verkligen fräscha till mig!!

Hörs igen senare =)







Linnea » 2009-11-17 | 18:31:16
URL: http://mittlivmedrambo.blogg.se/

sv: Ja det är bara att kämpa på, även fast det känns lite motvilligt ibland ;p

Pia » 2009-11-18 | 09:04:03
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Hur var det detta med att ta det lugnt när man är dålig...

Vet hur det är.. Är själv likadan, varför ta det lugnt i onödan... =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback