Fredag kvällen..

Har tillbringats med att slappa, efter långprommen på 1 1/2 timme med L & D så var det hem, torka av oss lite & sen sussa =) Slumrade till kl 17 & det var såååå skönt!! Sen laga lite mat & surra med Pia en stund, så roligt att dom snart är här!!

En skön kvällsprom har vi oxå hunnit med, 45 min i duggregn, var är snön?????

Puma är nu utfordrad med middag, hela portionen i magen denna gång, hon är kinkig lilla fröken men nu tror jag att jag hittat rätt burkmat så den kör jag på ett tag!! Nu har hon även fått ett märgben en liten stund, är ett tag sen hon åt det sist & jag vill ju inte att magen ska bli helt galen på henne så det åker strax in i kylen till i morrn då hon får tugga lite till på det men oj vad lycklig hon är just nu, reagerar inte på nånting, hihi =)

Nu ska jag krypa ner i soffan & slappa resten av kvällen!!

Sov sött!




Pia » 2009-11-20 | 22:03:13
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Du verkar ha haft en urmysig fredag!

Härligt..



Japp nu är packningen på G får väl se om du får hem två sjuklingar, mongosar lr två friskus piggelinus.. ;)

Pia » 2009-11-20 | 22:23:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Oki, ska dumpa dom inne på Stockholms centralstation när vi är på väg upp.. =P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback