Dags att avsluta..

Denna dag nu..

Blev en till prom, denna gång med Brorsan & Svägerskan, i rask takt har vi gått, vi med våra 4 "Kamphundar", fy fan vad jag inte tycker om det uttrycket men jag kan inte låta bli att använda det ändå då det värsta min lilla kamphund gör är att pussa ihjäl folk & springa ihjäl andra hundar..

Kan lova att jag är trött nu.. Ska sova, sova sova heeela natten nu har jag bestämt!


23 dagar kvar tills jag har bästa Pia & Rex på besök, längtar sååååå =) Vi kommer att ha trevligt i nästan en vecka tillsammans, hoppas bara det finns massor med snö till oss oxå =)



Puma & Rex i somras..



Sötnosarna



Knähunden Rex =) Puma undrar var resten av Matte tog vägen?


Men nu är det sängen som gäller, ska bara tvätta Pumas tassar innan så att dom är rena & fina =)

Sov sött!




Pia » 2009-11-03 | 08:59:38
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Då tycker jag vi går och prommar med 4 kamphundar och en mördarhund sen när jag kommer upp! Hahaha, då hade folk fått ngt att snacka om.. ;)



Vi längtar med så att få komme upp!! Visst hoppas jag och Rex på snö med men om det inte finns så skit samma, vi får ju träffa världens bästa Ella och Puma och det är det viktigaste!



Tack för de fina orden bland komentarerna... Kram <3



Glad att du finns för mig med!

Mimmi & Bamse » 2009-11-03 | 09:22:57
URL: http://tramsebamse.blogg.se/

Kul med besök! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P

Trackback